Sunday, June 19, 2005

Ketandusan

Fuuhhh.....akhirnya gua berkesempatan sekali lagi mengadu hal dengan papan kekunci ni lagi..rindu benar rasa nya...tapi semesti nya tidak setiap hari gua akan mengadu dengan benda alah ni...kerana gua dan papan ini tidak seakrap dulu....macam biasa la sekali air bah sekali pasir berubah...memang dah terlalu lama jari-jemari gua tidak beramah mesra dengan papan ini...tapi hari ni alhamdulillah...ada kesempatan...

Life gua macam biasa la tak da apa yang menarik untuk di cerita kan...cuma dalam perancangan nak meninggal kan kota yang penuh cabaran dan rintangan nih...bukan mengalah tapi ingin mencuba sesuatu yang baru dan yang lebih memberi satu kepuasan dalam kehidupan..kata PaPaRock hidup tanpa perjuangan amat sangat merugi kan...So i`ve decided to berjuang...semoga apa yang gua ingin perjuangkan ni di izinkan oleh allah....

ok lah...tak nak mengadu banyak sangat...lagi pun masa memang tak menunggu sesiapa dan gua tak nak tergolong dalam golongan orang yang rugi...
kepada sahabat-sahabat jaga diri baik-baik...anda semua sentiasa di hati...
tiada ucapan penutup yang paling indah di dunia ini ..ASSALAMUALAIKUM WAROHMATULLLAHIWABARAKATUH...

1 comment:

s@MuRai JacK said...

wei kak ram..

waaa..rindu sama nko...amecam life?ko sakit lagi yer..awek ko kata..ko DEGILLL takmo mkn ubat...jgn la gitu kak ram..takmolah degil2 tau..take care tau..mkn ubat tau...