Wednesday, February 15, 2006

Letih....

Uhhhh...Tak baik mengeluh kan...Gua redha ngan semua ujian..Adakala hati kecil gua mengeluh..gua lawan..Sentiasa berfikiran positif atas apa yang allah timpa kan pada keluarga am nya dan pada gua khusus nya...kekadang Gua tertanya jugak entah apa lah yang allah nak bagi pada gua di kemudian hari...Mungkin ini kifarah pada dosa-dosa yang telah lalu..Ya allah sesungguh aku redha ngan apa yang telah engkau uji kepada ku..aku percaya setiap apa yang engkau bagi itu tetap menjadi rahsia mu ya allah...Sesungguh nya aku adalah hamba mu yang lemah lagi dhaif tentang ilmu mu yang allah..sesungguh nya engkau maha mengetahui...

Ada orang tidak tahu untuk apa hidup ini sebenar nya...Hidup bukan untuk bersenang lenang...Hidup bukan untuk mengecapi kekayaan yang melimpah ruah...hidup bukan untuk duduk dah menggoyang kan kaki..hidup perlu kan pengorbanan...hidup perlu kan guide line...hidup ada peraturan...hidup ada panduan...dan itu perjuangan...Beruntung lah bagi orang yang di uji dengan ujian dan dia redha dengan ujian itu....

Sesungguh nya hidup ini pasti ada hujung nya...mati itu noktah bagi kehidupan...

kepada insan2 di sekeliling gua...harap kalian terus di rahmati allah dan di beri taufik dan hidayah tanpa henti...semoga kita tergolong di dalam golongan orang tidak ingkar...Doa kan gua supaya tabah dalam menghadapi ujian duniawi...allahu akbar...

3 comments:

samurai jack yg chomel said...

huhuhuhu..

Assalamualikum wrt wbt

more..

thank u for ur support..may ALLAH bless u..take care.maceh coz singgah kat blog aku..semuga bahagia dgn SAFINA..huhuhu..bila nak kwen ni?jgn senyap2 tau..jemput kita tau..

Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»