Tuesday, November 28, 2006

Selepas sebulan

Assalamualaikum....

Ada 2 hari jerk lagi untuk november berlalu pergi.....dan dua hari lagi jugak la gua akan menghantar surat perletakan jawatan di audiovox ni...Sedih jugak...ye lah dah nak dekat 5 tahun aku kat sini..mencari rezeki..suka duka..ketawa gembira..menangis jerk tak lagi kat sini...tempat ni la jugak menjadi saksi kepada kewarasan fikiran..dan tempat ini jugak la yang telah banyak memberi jasa kepada kedewasaan akal fikiran gua ni...

Disini banyak kenangan...kalau di ikut kan memang sedih..walaupun kerja gua ni tak la seperti pekerja lain..ke hulu ke hilir..tapi gua tetap di tempat duduk gua mengadap screen pc ni..dan itu jugak la keje gua hari-hari...di tempat baru entah dapat entah tidak la gua nak menaip kat blog ni...dan gua rasa gua akan hilang jugak la dari alam maya ni..kalau ada pun sekali sekala jerk laa..

Banyak benda yang gua kena tinggal kan...kawan-kawan di YM..kawan-kawan di kuala lumpur ni...kesesakan di kuala lumpur..hiruk pikuk jalan raya..uhuhuh..pasti gua akan rindu...

No comments: