Wednesday, October 14, 2009

Aku bukan untuk siapa-siapa....

haihhhhhh...

Gua mengeluh ni..tahu allah tak bagi kita mengeluh..tapi gua mengeluh jugak..apa yang gua keluh kan??

Gua teringin ngak pekik LIFE is Suckkkkk!!!!tapi gua dah lama tak wat cam tu..Tp nanti ada lak orang nasihat kat gua suruh sabar...Dugaannnnnn...gua tau tu semua..

Gua paham ibu bapa nak yang terbaik untuk anak2..tapi anak dah suka..Gua pulak bukan jenis yang suka paksa2..gua memang tak suka paksa orang...Lu tak nak sudaa...Gua tak nak pening2..walau pun gua terpaksa korban kan perasaan gua..tapi perasaan tu kejap jerk..bila dah ada family di sisi ada kengkawan ada benda yang boleh buat kita lupa lama-lama perasaan tu hilang laa..percaya la cakap gua..takda orang yang akan selama-lamanya hidup dalam kenangan...

arghhhh...

Ingin gua luah kan pada siapa???Lom pernah ada orang yang faham gua...Gua hanya mau seseorang yang hanya mendengar jerk apa yang gua nak kata....tapi bila gua mahu time tu memang takda...

No comments: