Friday, January 22, 2010

30's

Gua dah 30 tahun...Yeahhhh...

Mungkin ada 30 tahun lagi gua untuk hidup...Sebab rata2 umat sekarang ni umor 60 dah jalan...

Dalam bidang yang gua keje ni pun rata-rata orang yang sakit start umor 56 hingga 60..sebab lepas pencen jerk mula la sakit datang...Kencing manis la darah tinggi la...gout la..hurmm gua buat kesimpulan "kita adalah apa yang kita makan masa kita muda"

The best thing happen was gua potong kek for the first time...Sepanjang umor gua tak pernah potong kek tapi birthday gua kali ni gua tiup lilin...Thanks staff2 gua yang buat surprise party untuk gua..Hargai it so much...Dan cup cakes yang comel...Thanks untuk Syahira yang bersusah payah untuk gua..Luv u..

Harapan untuk kali ni...Tahun ni gua nak capai cita2 gua...harap-harap semuanya berjalan lancar...walaupun untuk awal tahun ni ada dugaan yang datang..tapi hopefully ia sebagai appetizer untuk menerus kan hari-hari yang mendatang....

1 comment:

neezam said...

Aku Insya Allah dapat cecah 100 tahun bro...amiinnnn!!! wakakaka...hari2 makan sayur, makan buah, tak isap rokok, hepi go laki... ;p