Tuesday, May 03, 2011

.: Lari :.

Bismillahirrahmaanirrahiim..

Assalamualaikum,

Hai pembaca semua.Hari ni tajuk adalah lari.Lari boleh di kategorikan kepada banyak.Pertama lari-lari anak, lari setempat, lari pecut, lari berhalangan, lari bawa telur dalam seluar eh salah, lari rumah dan bermacam-macam lari.Tapi hari ini gua nak pilih kategori lari sekejap dari hiruk pikuk masalah kerja.

Haa tu lah sebabnya gua menaip ni.Gua nak lari kejap dari fikir masalah kerja.Jadi lah walaupun sekejap.Yang penting nak bersihkan otak dan re-format balik otak.

Mari gua bercerita tentang Fun Cat Show yang dianjurkan oleh Kelab Kucing Malaysia dengan kerjasama Giants,Pets Villa, Kitton pets Service, Roma dan banyak lagi.Gua join untuk kali kedua.First time dulu kat The Mines.Gua dan Cik Syira masuk bertanding tapi takda rezeki.Eh maksud gua kucing gua dan cik syira yang bernama Ichigo yang masuk.

Sebenarnya gua dan Pets Villa adalah penaja bagi show ini.Salah satu lah.Sambutan yang amat menggalakkan dari pemelihara-pemelihara kucing sangat menyenangkan hati.Mereka sangat kagum melihat design-design yang dipamerkan oleh Pets Villa ini.Siapa yang tak impress dengan binaan-binaan banglo dan villa ini.Bagi yang ada kucing pasti meleleh air liur lah apatah lagi melihat Gua yang berdiri di sebelah Villa tersebut.( nak up jugak )..

Buat masa sekarang ni ramai juga yang sudah membuat tempahan.Dan ramai juga tidak percaya ada juga orang yang buat bisnes ni diMalaysia.Ya, memang gua akui Pets Villa adalah syarikat yang pertama membuat dan memasar produk-produk ini.Ini dibuktikan bahawa syarikat-syarikat yang menjual produk seperti ni adalah ejen yang mana mereka mengimport produk-produk tersebut dari luar.Jadi gua agak berbangga juga la kerana Pets Villa adalah pioneer dalam industri ini.Dan yang paling penting adalah Pets Villa dimiliki sepenuhnya oleh anak tempatan atau lebih tepat Bumiputera Rockers.

Hahahah..Gua gelak jugak lah baca komen-komen dari kawan-kawan dan Cik Syira sendiri dimukabuku gua tu.Ada berbaur kejelesan disitu.Meh gua citer sikit.Perihal bergambar dengan Atilia tu.Gua pun bukan kenal sangat.Cuma Cik syira jer yang kenal benar ngan lagu dia.Lagu apa tu..Ala kanda kerja malam dinda kerja siang tu..Gua memula tak perasan juga.Ntah sapa yang bagi tau minah tu ada kat situ.Dia jenis yang minat kucing juga.Gua anggap macam biasa jerk.Gua kan artis mana gua nak heran dengan artis ni.Gua dah biasa dikelilingi oleh artis-artis antarabangsa.Apalah sangat artis malaysia.Kih kih kih..Lu orang dah boleh start amik baldi untuk muntah.Pada mulanya gua macam biasa jer.Then Pak Khalid as a Penaung Kelab Kucing Malaysia bawa si Atilia tu ke Booth Gua.Kemudian gua suruh lah si Shahrir gua punya Creative Director untuk entertain dia.Then Gua amik juga kesempatan suruh si Shahrir bergambar dengan dia.Lepas shahrir bergambar tetiba si Atilia tu panggil gua ajak bergambar dengan dia.Ciss..Gua ni bukan suka sangat bergambar dengan artis.Oleh kerana nak jaga air muka dia gua pun bergambar lah.kang malu lak dia kalau gua tolak macam tu jerk.Itu lah kisahnya.psttt korang dah muntah belum?hahahha..

Tapi gua jeling jugak kat Cik Syira.Lu rasa reaksi dia macam mana?hahaha...Gua ada perasan yang alas meja kat situ ada koyak sikit mungkin kerja dia kot.Jeles punya pasal.Tetiba gua tgk Mieko dah takda.Hah..Mana pulak Mieko ni pegi.Rupa-rupanya dia telah di culik oleh si Atilia ni untuk bergambar.Siapa yang tidak tergoda dengan Mieko.Sesiapa yang melihatnya pasti cair.Booth gua kekadang gua rasa bukan gua buat pameran rumah kucing tapi pameran kucing.Mieko dan Miemoo lebih femes dari produk Pets Villa.Tapi mereka sangat adorable.Baik lak tu.Macam tau-tau jerk tugak sebagai model.Lincah bermain.Tak takut orang.haihh comel mereka.

ops masa dah tamat.Ok gua chow dulu.Ada masa gua sembang lagi.

-END-

No comments: