Wednesday, February 02, 2005

gua kembali normal......

Lama tak..?tak lama la...baru jer gua tak taip blogger ni...bukan apa..tak da idea nak taip apa..atau pun malas nak menaip...atau tak da mood....apa yang pasti nya banyak peristiwa jugak la yang berlaku sepanjang minggu atau pun bulan januari tempoh hari...malam 30 tu attend my friend birthday party...start pukul 10 malam habis kul 2 pagi...lepas tu pergi bilas lak kat kedai mamak...lepak sampai 4 pagi...waa laa weiii...tapi tak tau macam mana gua leh tak menguap langsung ...pelik gak...ye lah kalau dah jumpa cousin gua tu memang takkan rasa nak mengantuk kot....tapi kalau nak memang mengantuk memang tak leh tahan laa...31 hb bulan lak tengok wayang ngan my cousin dan my friends..tgk citer gangster...ok lah..not bad citer nya...cinematogarafi nya not bad..nak cakap lelebih pun gua bukan orang filem..pengetahuan tentang filem pun gua tak da....so gua tak da hak nak bercakap tentang filem(tau tak per)......ok lah dah malas nak taip banyak kerja la pulak...gua back to normal ni sebab gua dah kembali kerja pagi...tak da lah gua jadi batman...so gua akan masuk kul 845 hingga 530 ptg...so sama macam orang-orang lain....ok byee wallahualam....

No comments: