Thursday, September 07, 2006

Sakit jiwa

Assalamualaikum...

Hari ni hari khamis...Kena keje shift malam ganti member yang bercuti untuk kawin..Pepagi lagi dah ada peristiwa yang tidak enak...Air tak da!!!!!uuwaaaa cam mana nak solat ni....gua putar2 tak kuar air..aduhh!!!

Perkara yang kedua...ini yang menariknya ni...mungkin gua yang bangang pergi telefon mamat kerek tu nak wat per?Yerlah gua tipon pun time orang solat subuh..tak tau la pulak lom bangun lagi..mungkin solat lewat kot..tapi masih ada orang yang masih boleh meng`cover` mamat tu..gua di persalah kan kerana tipon orang tak kena time...yer lah salah gua...

Perkara yang ketiga...Salah ke gua kalau gua nak pertahan kan hak gua...Kalau gua tahu sesuatu tu akan menyumbang sesuatu yang tak baik dalam hubungan gua..gua amik langkah pencegahan awal...rawat sebelum parah..Arghh manusia memang selalu sangka dia betul..termasuk la gua..Tapi betul ke cara berkawan macam tu?kalau bergayut iin the middle of the nite tu kira kawan la yerk...tak tau la pulak cara berkawan zaman sekang macam tu...sekali dua tak per...tapi kerap kali..jika sebelah pihak jer tak per..tapi sama-sama naik...lu orang pk cam mana?

Gua jeles lebih...jeles tak tentu pasal..gua jerk yg jenis cemburu buta..cemburu rabun..cemburu juling...semua nya gua...sebut jerk ketagori jeles gua punya la tu...angle kata anggap jerk ex u sebagai teman tapi mesra ek...terima kasih la angle...tapi kalau dah menyakit kan hati teman tapi mesra menda nya..sekang ni memang gua sorang..tak da sapa nak cool down kan gua..nak buat gua rasa selesa..teman untuk berbicara..gua tak da sapa beb yang boleh gua sandar kan kecamuk nya hati,luluh nya perasaan hati bagai terkena bom berantai yg macam kat lubnan tu...tapi adakah angle paham?Tak boleh ke bagi kata-kata semangat...bagi macam mana konfident nya lu dulu kat gua...masa gua bersenang lenang ngan lu dulu..nak jaga perhubungan ni..sama-sama jaga..tapi akhir nya lu yang undang perkara yang tak sihat dalam benda ni..bila gua cuba nak buang perkara tu lu pertahan kan...lu orang rasa bagaimana?

Dah lah tu...cukup la...Gua tak nak la kisah rumah tangga gua orang tahu...gua kena perbaiki diri...apa lagi yang tak cukup pada gua...opss memang banyak kekurangan..ok lah..jumpa lagi...

No comments: