Friday, December 08, 2006

New Episode

Assalamualaikum...

Bukan ada new episod pun..sesajer jer gatei nak taip cam tu....Tekak gatei ni..malam tadi pergi karaoke bersama sepupu gua,adik gua dan kawan dia...kul 12 midnight baru kuar umah..biasa la hala tujuan ke YC plaza laa..Kalau dah jumpa ngan sepupu gua ni rasa nya memang seronok...kalau bab merapu bagi kat kita orang laa...nombor satu...yang best nya pada awal-awal masuk tu nyanyi lagu yang best-best jerk...gua nyanyi lagu 'tiada lagi' amy search..gua minat tul lagu ni....tapi bila dah last-last tu suara pun dah pancit mula la kuar lagu yang bukan2....antara nya lagu 'gila judi' dato` m daud kilau..sepupu aku tu siap gelek ikut cara dato` m daud kilau...gua yang menyanyi pun dan tergolek-golek ketawa...ahaahahah...satu ringgit....dua ringgit..tiga ringgit..empat ringgit..lliimaaaaaa...ringggggit...hangus!!!!!thanx guys...walaupun gua ada masalah dalaman at least pun lu orang sungguh entertaining...

Dapat email dari kawan yang berada kat Switz....Sian gua tgk...makin kurus..tapi cute dah...gua rasa dia elok maintain kan figure cam tu...just nice....Biasa la hidup di rantau orang banyak benda yang harus kita biasa kan...sebab life style diaorang bukan sama macam kita kat malaysia ni...kat sana segala-gala nya asing sungguh...makhluk asing jerk tak da...Di sudut hati gua ni teringin nak ke sana...mana la tau rezeki gua kan...tapi tak tau laa cam mana...member tu ada ajak...dia kata tak kisah la..lepas tambang pun tak per...yang penting sampai dia kata...ermm...menarik jugak tu...nanti la gua fikir kan nya lagi...

Petang ini nak g main bowling...ngan kawan lama..yer lah gua tak tau la kenapa gua memilih untuk hidup seperti mana yang gua tempuhi kebelakangan ini..samada hendak menjaga hati orang atau gua sendiri yang ikhlas nak buat...tapi pagi ni ada sesuatu yang berlaku dalam diri gua ni...jadi gua telah memilih apa yang telah gua tinggal kan..Tak da guna nya menjaga hati orang lain sedang kan hati sendiri yang sakit...Life goes on....:-)....

Cicak man dah berada kat panggung tu..dengar dari cerita surat khabar cicakman ni menarik..nak cuba jugak la malam...after bowling..huhuhuhuhu....

Ok la...alhamdulillah kesihatan berada di tahap ok...kesihatan hati pun dan semakin pulih....Semoga gua terus tabah..insyaallah...

No comments: