Monday, December 25, 2006

Harum mekar di hati

Assalamualaikum..

Kenapa tajuk tu?entah la tetiba jerk terlintas kat hati..terus jerk bubuh...

First of all...syukur sangat ke hadrat ilahi kerana apa yg selama ini mengganggu gugat hati gua ni terjawab jua akhir...dan apa yg gua perjuang kan akhir nya nampak juga...

kesungguhan,keikhlasan dan kepercayaan itu penting..dan apa yang gua cuba sampai kan akhir nya sampai...

Bila hati telah lega semua nya nampak macam amat mudah..terasa beban yang tertanggung telah di lepas kan...dan matlamat nya sampai sepenuh nya...

Insyaallah segala-gala nya bermula di sini..dan titik permulaan nya di sini..akan gua gapai..gua capai sedaya mungkin...semoga di berkati..

Orang asyik bertanya kenapa dan mengapa..sedang kan gu atidak punya jawaban untuk itu...gua sendiri ingin bertanya kenapa dan mengapa dan menjadi kegemaran gua frasa itu...

Dia mana kita mahu disitu di tunjuk kan jalan....

Oh tuhan tolong la saya...Saya ingin kan dia....

No comments: