Monday, December 07, 2009

Kerja

10:13am

Di tempat kerja...

Takda semangat langsung gua nak keje..

Mungkin lepas balik dari Beijing gua ada semangat balik untuk keje kot..Member gua Jackie Chan dah berapa kali SMS gua tanya bila gua nak datang...Hope dia boleh tunggu gua kat lapangan kapal terbang nanti..

Gua fikir cam mana nak menghadapi hari2 mendatang ni...Emak dah takda..Bukan gua tak redha mak pergi..Tapi gua perlu masa untuk pulih...Sementara tu gua nak wat apa untuk pulih kan diri gua..

Gua ada projek bulan Januari ni..Tapi lom prepare apa-apa lagi...

Sedikit review tentang projek gua ni...Band gua akan perform untuk karnival DO Re Mi di Tasik Titiwangsa Kuala Lumpur...Corwd lebih kurang 1.2 juta orang yang di jangka tak datang...Tarikh gua lom dapat lagi..Tu yang gua nervous ni..Gua fikir nak pakai baju per nanti..Suar-suar ketat gua dah tak leh pakai..Rambut panjang pun gua dah potong..sebab tema nanti Rock Band...Tak per la mungkin gua dress up biasa-biasa jerk..

Ok..Gua nak lelap kejap..Badan rasa Dedar...

No comments: