Tuesday, December 08, 2009

kill the king

11:52pm

Lokasi: Bilik langsir coklat..

Hari ni gua mentelaah lagu..Setelah sekian lama gua tak pegang gitar bass..Kill the king dan starstruk dari band yang giler punya best dulu Rainbow...Gua first time dengar dua lagu ni..Sib baik kena ngan jiwa gua...Ni semua pasal show yang kat Taman Tasik Titiwangsa tu la...Gua masih pening gua nak pakai baju apa...Gua fikir nak pinjam baju man kidal..tapi tak tau la dia kasi ke tak...

Gua tak tau member sebilik gua ni ok ke tak ok dengan tingkah laku gua ni..Yer lah lagu ni dah la lama...pas lama bingit jugak..Takda lah bunyi indon..yang ala-ala suara dalam tu...kekadang gua fikir orang indonesia suara nya begitu..kalau bercakap bunyi camtu cam mana?Gua bertanggung jawab jugak atas pencemaran bunyi yang akan dia tanggung..Gua syak yang dia cam suruh gua pergi umah sebelah praktis gitar...mungkin jugak suruh g pondok guard..

Batuk gua ni tak hilang..Dah 2 minggu 3 jam 5 minit masih ada lagi..Gua malas nak telan ubat..biasa la hari-hari gua cakap ubat tu tak bagus kat makcik makcik..Makcik Maznah, makcik Norliah dan pakcik Bahari..Selalu naik basikal datang terapi...Gua pulak takut nak makan ubat takut kesan sampingan..Boleh effect buah pinggang oooo...Nanti tak pasal2 kena pakai fistola..tak nak lah...

Gua cuti lagi..Dah seminggu lebih gua cuti...Rasa cam best jerk..Itu hari gua dah naik keje tapi gua rasa dahi gua cam panas...Otak beku..Tak leh nak fikir pun pasal keje..dari gua menyusah kan budak2 gua yang memang selalu susah lebih baik gua susah kan diri gua sendiri..Dan gua rasa tak susah kalau tak keje..Isnin minggu depan gua naik la balik keje...

pukul 1200 am dah...

Gua nak tido..Roommate...Gua fikir dia nak kemana dengan facebook?

No comments: