Saturday, September 04, 2010

Dia.Cinta.Nafsu

Bismillahirrahamanirrahim..

Ha tajuk diatas tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia ( Al-Fatihah ).Tajuk diatas ada kena mengena dengan projek gua yang akan datang.Tapi tak tau bila.Projek ni sebenarnya bukan gua sorang yang buat.Tapi akan di bantu oleh Kasih jugak.Gua ni memang tak tau la bilanya free.Maklum la sibuk menguruskan hal-hal duniawi ni.

Hanya yang baca blog gua ni jerk yang tau tentang projek KEBOM!! gua ni.Sebab gua tak pernah publish tajuk ni kat mana-mana kecuali ini blog.So u guys yang baca ini blog sangat bertuah.Tuah ayam nampak dikaki tuah manusia memang gores dan menang lah!!So nanti gua akan upload layout muka depan projek gua nanti.

Tapi lu orang perasaankan.Takkan tak perasan.Tajuknya macam tajuk Album Si Superman tu kan?Hehehe..Gua curi idea.Tapi gua tak ciplak.Dan projek ni satu projek yang suka suki.Kira takda la nanti gua nak cakap kalau lu orang beli projek ni 1 sen akan di sumbang ke rumah bimbingan Raudah ke, atau kalau ada beli projek ni setiap satu sen akan di sumbang ke tabung haji dan dikumpul sehingga lu orang boleh menunaikan haji 4 kali.No such thing.Projek ni suka suki.

Dan lu orang jangan tanya lak bila projek ni nak siap.Hahahah..Mungkin umur lu guys dah 40 ke baru projek ni siap atau mungkin tahun depan atau mungkin masa gua sanding esok gua launch projek ni.No one knows.Gua akan update kan step by step melalui blog rasmi gua ni.Mungkin minggu depan gua akan tayangkan muka depannya.Dan mungkin bulan depan gua akan bagi sikit sinopsisnya.Dan mungkin dipertengahan gua taip tetiba Uwei Hj Shaari berminat nak jadikan muvie then gua tangguh kan projek gua then gua fokus pada muvie pulak.No one knows.Gua tau ramai produser yang tengah intai gua.Tengah intai gua tengah gua taip per.Pang!!gua tampar diri gua sendiri sebab gua dah mula berangan.

So kesimpulannya, Ini projek gua anggap besar.Ini projek adalah penilaian terhadap kemampuan gua mencetuskan idea.Idea dalam penulisan.Hope Kasih akan memberi gua semangat dan kekuatan.Kalau gua tak larat, Kasih please continue this projek.Kerana Gua tau kemampuan Kasih yang sebenarnya.Gua nak mandi.

No comments: