Thursday, April 28, 2011

.: Curi :.

Bismillahirrahmaanirrahiim..

Assalamualaikum,

Curi?Tak tergantung(Suspen) pun kan...uwekk..Gua curi masa sebenarnya untuk menaip blog.Takutnya gua dengan masa.Perkara yang paling gua takut sekang ni.

1) Dikala rata-rata orang nak masuk awal bulan semua gembira sebab nak dapat gaji, hati kecil gua pula gementar bila nak masuk awal bulan..hihihi..Tapi gua puas bila lihat wajah gembira mereka bila dapat gaji.:)

2)Gua takut sangat dengan masa.Kerana sampai sekarang gua takda masa nak fikir tentang diri gua.Maksudnya menjaga penampilan.huhuhu..Dengan selipar dan seluar berlipat dikaki takda siapa pun nak pandang.Tiada lagi singlet yang hot untuk gua ligat dipentas.

3)Masa untuk Cik teman wanita kegilaan saya juga sudah terbatas.Saya harap kamu faham.Maklum lah kanda kerja siang dinda kerja malam.

4)Oh Tuhan, Saya minta perlahankan sedikit masa untuk saya.Masa untuk saya bermunajat kepadamu.Sesungguhnya dunia ini telah memakan saya.

Tapi gua kagum juga dengan orang yang begitu bekerja keras tapi punya masa untuk semuanya.Bagaimana ya?Sebenarnya gua punya banyak masa tapi MASALAH.hahaha.Semua orang pun ada masa...lah..hadoiii..Perkara kepokokannyeee adalah caranyee menyelesaikanyeee..hadoii..Haa ya alos solah la..

Itu jer.Maaf saya tidak punya masa yang banyak untuk menaip.Sekian..

2 comments:

izawati ahmad said...

same problem here. tapi tak baik merungutkan? dan ikutkan kita ni tak layak pun nak merungut.

all the best to you!

AmanMakmor said...

eh tak merungut..:)

seronok.thanks tauke..Same goes to you..Chaiyokk..