Saturday, May 28, 2011

.: Serba Salah :.

Bismillahirrahmaanirrahiim..

Assalamualaikum,

Apa yang membuatkan gua serba salah.Urgh..Perkara ni sangat sensitif..tapi gua kena luahkan juga..

Bukan nak cerita pasal keluarga tapi gua tak tau apa gua nak buat.

Ok Bapak gua ada GF baru dan gua rasa dia nak kahwin.

Gua nak rasa apa?Entah ek.

Dia nak kawin gua no hal.Hari ni dia datang ofis gua perkenalkan Gf dia tu.Berkereta.Gua bukan hairankan kereta dia.Bagus lah.Tapi entah gua ada rasa sedih.Gua sedih sebab gua tak rasa lagi kehilangan arwah mak.Memang takda sapa yang dapat gantikan tempat Mak.Jadi gua tak pandang pun muka GF bapak gua tu.Adakah gua sombong.Mak tak ajar gua macam tu.Walau macam mana sekali pun Mak cakap benci atau tak suka mana pun kita pada orang kita kena layan orang tu dengan baik.Maaf mak anakmu ini gagal.Gua bukan tak suka GF bapak gua tapi gua tak tau perasaan gua macam mana.Ye bapak gua berhak juga keatas diri dia sendiri.Tapi bukankah terlalu awal?arghhh...

Sorry Abah, anakmu ini tak mampu lagi menerima keadaan ini dah harap abah faham.Argghh gua taknak melukakan hati sesiapa atau menyinggung hati orang lain.Maaf makcik saya belum boleh terima pengganti tempat mak saya.Hati ini tidak ada ruang pun untuk penganti mak saya.Nope tidak ada.

urghh....

1 comment:

Hajar said...

hmm, aku faham perasaan tu. No one can replace our mum. Orang yang dah melahirkan kita. Besarkan kita sampai jadi 'manusia'.

Tapi, kalau fikir dari sudut abah kau pulak, maybe dia rasa sunyi. Takpela, kau doalah yang baik-baik aja. Bahagiakan dia sementara masih ada ni. Pahala juga tu menggembirakan orang tua. :)