Wednesday, October 11, 2006

18 ramadhan

Assalamualaikum...

Hihihihi..pepagi dah dapat excercise ringan...moto pancit pagi ni..kena la nolak sikit ke pam minyak untuk isi angin..alhamdulillah tahan sampai ke opis..tak per sat lagi nak g tukar tiub...

Hari ni dah 18 hari ek..memang tak sabar nak raya..tapi rasa sayu nak tinggal kan ramadhan yg penuh barakah ni..Alhamdulillah bisnes bazaar berjalan cam biasa tanpa banyak halangan dan rintangan..sembutan makin menggalak kan..sedap la kot kebab yg gua buat tu..ada beberapa orang awek yg membeli..setiap hari..terpikir jugak kat benak gua ni..tak jemu ke makan kebab hari2...gua ni tak berapa minat ngan kebab ni...memang sedap tapi tak da la nak makan hari2..tak per la bagus jugak beli hari2...

Raya dah nak hampir sangat dah ni...lagu-lagu raya dah berkumandang di radio...ucapan2 raya dan terpampang kat surat2 khabar...tapi gua satu benda raya pun lom di buat persediaan..tgk lah last-last ramadhan ni nanti sempat ke tak shopping nya..shopping jugak ke??hihihihihi...Di hari raya kita kena gembira...Aidilfitri tu sendiri dah membawa maksud kejayaan...berjaya bagi orang yang berpuasa dan melaku kan sepenuh ibadat di bulan ramadhan...To HAJAR (reflection-of-me)...jgn sesedih..nanti kita pusing2 satu segamat kita beraya k..naik kete ko...hihiihi...

Sebenarnya gua ni bersedih jugak la..tak tau la gua sedih pasal apa...mungkin sesajer jerk perasaan gua ni nak sedih..layan kan jerk laa...uhuhuhuhu...Selamat berpuasa.....

1 comment:

reflection-of-me said...

hehe...yela aku x sedih ni..sob..sob..tapi aku rasa rindu nak balik kampunggg..waaa rindunye...:(