Friday, October 17, 2008

Melaka sentral

Menunggu bas untuk balik kampung.Nak balik ke Segamat.Tiket bas pukul 9 malam.Naik bas Mara Liner.Yeayy besok tak keje dan tak perlu ke Kuala Lumpur untuk mesyuarat.Haihhh tapi the sad thing is My lovely GF tak da kat melaka dia balik kampung.Tak per la nak wat cam mana kan..So I decided to balik kampung.Pada mula nya gua nak pergi open house umah sis gua kat Balakong tapi cancel sebab gua tipon mak gua dia kata dia tak g kl sebab ada kenduri kahwin kat kampung..Miss my mom so much dan pada masa sama miss my GF too..:)

Lately ni rasa sangat bz jugak..kekadang masa tu tak pernah cukup..cheewahhh...ye ke??Tak da bz mana cuma rasa masa tu terlalu pantas untuk di kejar..tup tup dan bertukar hari..tup tup dah bertukar minggu..tup tup dah bertukar bulan...diam tak diam gua dah ada kat Melaka dekat nak setahun dah..lama jugak..tak sangka leh duk melaka dan jumpa kebahagian kat Melaka..Itu lah dia kuasa Allah kan..apa saja Allah leh rancang kan untuk kita..Alhamdulillah...

Lepas ni mungkin gua akan pindah lagi..Dalam perancangan nya nak ke Bahau...Waa jauh la gua ngan GF gua...sob sob sob...Tapi apa boleh buat demi tugas..Gua kena pergi jugak..Tak lama jugak la..mungkin setahun jugak kat sana..Tapi insyaallah mungkin ada perkara yang baik mungkin akan berlaku..mungkin jugak gua leh mendekat kan diri ngan keluarga belah sana...Bila dah rapat tu senang la cerita nya kan...ehehehehe...

Miss someone so much..walau pun ada orang yang nak kata gua rock tapi jiwang gua tak kira...gua nak jiwang gak ngan GF gua kat sini..ehehehe...( sori makcik !! )Ok gua chowzz dulu..ada masa gua taip lagi...

No comments: