Tuesday, November 18, 2008

Tag 7?

Bismillahirrahmanirrahim.....

Adoi kena tag la pulak...ok gua cuba la jawab..Sebab gua 'First time ' buat benda ni...

7 fakta tentang saya

1.Pernah patah kaki.Masa umur 17 tahun 7 hari.
2.Suka menyanyi ( walaupun selalu salah lirik ),suka main gitar.
3.Suka dengar lagu terutamanya lagu yang berentak Rock 80's
4.Suka membaca buku psychology dan motivasi.Bagi jerk la buku jenis tu confirm gua habis kan membaca nya.
5.Suka merepek bila tiba tahap bosan.Agak melampau jugak la merepek nya.
6.Tak suka tempat crowded tapi suka buat sesuatu tempat tu crowded.
7.Percaya pada gerak hati.

7 perkara menakutkan didunia

1.Takut buat salah
2.Takut nak marah orang
3.Takut orang marah
4.Takut takda mak ngan abah
5.Takut sakit kan hati orang
6.Takut munafik
7.Takut takda duit

7 lagu buat masa sekarang

1.Sempurna - Andra and the backbone( Syahira bagi lagu ni )
2.Get Low - Flo-Rida & T_pain_low
3.No One - Alicia Keys feat Entah
4.Give it To Me - Timbaland Ft Justin
5.Kita Insan Biasa - Ramli Sarip & Shima
6.I'm yours - Jason Mraz
7.Ku Merindu - Shan Ft Ella

7 perkara selalu saya sebut

1.Insyaallah
2.Alhamdulillah
3.Ye ke?
4.Eh?
5.Tak kisah
6.Hati pun susah tu...
7.Ah lantak laa..

7 perkara yang amat bernilai

1.Ketenangan.Biar pun banyak masalah.Yang penting ketenangan tu mesti ada.
2.Kesihatan
3.Emak Abah & family
4.Syahira.
5.Handphone.
6.Internet
7.Duit

7 pertama kali dalam hidup saya

1.Pertama kali buat tag ni
2.Pertama kali kehilangan kawan baik masa umor 16 ( meninggal sebab lemas )
3.Pertama kali menyertai pertandingan karaoke umur 20 tahun
4.Pertama kali bagi mak duit umur 17 tahun.
5.Pertama kali pegang duit paling banyak Rm 25000 Cash.Pastu bank in kan dalam acc company laa..
6.Pertama kali wat presentation dan bercakap depan orang ramai ialah tahun lepas.
7.Pertama kali rasa clash ialah tahun 1999.

So itu ajer..

2 comments:

Hajar said...

"4.Pertama kali bagi mak duit umur 17 tahun."

uhuk...aku sgt terharu bace ayat nih. aku je x sempat nk bg mak aku duit hasil titik peluh aku. huhu..

wei, bila masa ko patah kaki? form 5? biar betulll... :-?

AmanMakmor said...

aku patah kaki masa tunggu result spm..bulan puasa..Arin tau la kisah aku tu...:(