Tuesday, November 25, 2008

Bengkek Lagi!!!

Hurmm...

Hari ni gua bengkek lagi...
Gua memang bengkek bila orang persoal kan tanggungjawab gua padahal perkara tu tak da kena mengena ngan diri orang yang mempersoalkan tanggungjawab gua tu...Ada dia tahu gua susah cam mana?Kalau setakat mengatup kan bibir bawah ngan bibir atas memang senang lah...yer M jerk la yang susah gua ni tak susah..ada dia fikir??!!!

Gua bengkek..Kalau setakat cakap jerk tak sampai dengan perbuatan baik tak payah..semua orang pun boleh cakap...Gua bengkek bila ada orang yang hanya pandai bercakap tapi takda apa pun sumbangan dia sebenarnya...perghh menyirap limau gua....

Malas gua nak taip lagi..memang gua bengkek...kecewa..entah lah..banyak benda yang gua tanggung selama ni...tapi biar la gua sendiri yang menyimpan nya...gua bukan nak penghargaan..tapi cukup la mereka sedar apa yang gua buat selama ni adalah untuk kepentingan mereka..gua tidak pernah membelakangi mereka..bagi gua mereka adalah keutamaan gua...Tak per la..mungkin bila gua dah tak da baru mereka akan hargai kot..wallahualam...

Sorry la gua teremosi...

chowzz...

No comments: