Sunday, November 23, 2008

Hati Bengkek.....

Salam to all.....

Hati bengkek...lu orang faham kan apa dia..tak faham??Meh gua terang kan sikit-sikit..gua pun tak berapa faham ekceli...ehehehehe...HAti bengkek boleh di tafsir kan sebagai bengang laa..frust pun boleh...aaa kecewa pun boleh laa...senang cerita perasaan yang dalam linkungan tu laa...atau sedara mara nya yang terdekat dengan nya laa..Tapi tak sama ngan bengkak hati..bengkak hati tu dah sakit lain dah...

Kenapa hati gua bengkek...

1.Ada sorang orang psycho...suka sangat menjaja cerita buruk gua..heh..dah dah lah tu..orang dah tahu dah gua memang jahat...tak payah la nak meraih simpati orang..lu pun dah ada life sendiri so jalani la hidup lu dengan tenang...tak payah lah nak memperkatakan kisah gua yang tak baik tu..infact gua tak pernah pun buruk-buruk kan lu...

2.Hati gua bengkek sebab hurmmm...pasal keje ni laa..aduhhh...tak dapat hit target..bukan banyak pun gap nya..satu jerk...tapi gua puas hati jugak la sebab dah usaha tapi tak dapat gak..gua redha..tapi hati gua bengkek laa..

Tu jerk la gua bengkek kan...So sapa-sapa yang bengkek tu..eheheheh...Rilek la..Bengkek is just a part of life...without it life is not harmonies...Ayat memujuk hati gua yang sedang bengkek....

2 comments:

Hajar said...

ahaha.. bengkek eh? bebanyakkan bersabau ye?

psl si psycho tu jgn layan la. kalo ko layan dia nanti kau pun sama psycho cm dia gak. biar je dia dgn hidup dia. lama2 nnt dia penat senyap la dia...

dia cuma secebis kenangan drp hidup kau. yang penting sekarang orang2 lain yang lebih bermakna dalam hidup kau. ;)

rockmania said...

ye ye...thanks...ada orang yang lebih bermakna dan lebih menerima aku ..:)