Saturday, February 12, 2011

.: Suatu Masa :.

Bismillahirrahmaanirrahiim..

Assalamualaikum,

Hari ni gua nak nyanyi lagu M.Nasir yang bertajuk Suatu Masa.Sila abaikan penyanyi yang tak berbaju itu.Owh nampak bahu saja.Sebab gua rasa bahu gua seksi.Apakah?Tidak sesuai okeh.Apa-apa pun just enjoy dan jangan terbuai dengan lirik lagu ini.Dan jangan kaitkan lagu ini dengan gua yer..Sebab gua tak pernah ramas-ramas surat.Nak sertakan dengan lirik tak?Rasa takyah lah..Anyway Dari feedback yang gua terima dari peminat-peminat semua ( ada kew?) Pehal gua tambah w tu?Oh gua memahami lapisan peminat gua yang bukan saja dari golongan 80's tapi 2000's pun ada.Ada gua dengar member gua cakap baby dia tak leh tidur satu malam tapi bila dengan lagu Waktu Itu tu terus tidur.Dari situ gua dah dapat agak dah baby tu mesti tak nak dengar suara gua.Di sebabkan lagu ini juga jalan kat federal highway jem sebab tak leh bagi tumpuan ketika memandu.Gile dasyat gua perasan.

Ok lah gua banyak keje ni..Lu orang enjoy jerk la lagu ni.Insyaallah ada masa nanti gua cuba compose lagu baru.Hurmm ada satu berita baik.Anda juga boleh request lagu di blog ini untuk gua nyanyikan.Gua harap lah.Memang takda la nak request.Dan berita baik juga Lagu Wak lu eh lagu Waktu Itu dah mencapai 33k hits.(Tolong buang k tu yer )Ok fans sila tambahkan hits itu.( Fans Ke?)Tak boleh blahhh...ok uols..layan...

No comments: