Thursday, February 10, 2011

.: Waktu Itu :.

Bismillahirrahmaanirrahiim..

Assalamualaikum..

Actually sebenarnya itu adalah tajuk single terbaru saya...Wahh!!! tetiba cakap saya..Yer betul cakap saudari tu teruskan dengan Gua tu..Sempoi..Cakap ngan GF boleh la saya saya..Okeh gua berangan!!

Tapi gua taip dengan muka serius ni.Waktu Itu adalah tajuk lagu yang gua cipta waktu lepas maghrib tadi.Siap dengan liriknya sekali.Dan gua rakam melalui HP gua yang tak berapa nak canggih ni.Ok gua dah suruh seseorang iaitu GF saya ( eleh taip jerk lah GF lagi mau guna seseorang ! )buatkan video backgroundnya supaya saya boleh upload di blog saya..Alah saya lagi...Chet!!

Gua nak pos lirik tapi gua rasa sekali la dengan lagunya.Paling cepat pun siang besok.Dan dengan bangganya hari ni gua mengumumkan gua dah ada 3 orang follower yang nyata..kih kih kih..gua happy walaupun sebelum ni gua tau hampir seribu orang yang errrrr...seribu ke?malas gua nak teruskan..tetiba hiba...hahahhihihihuhuhu..

Ok serius.Pasal lagu gua tu hurmm gua rasa sedap..( biasa la kan gua ni memang kuat perasan )Sebab walaupun simple tapi its means something.Sebab sebelum ni gua pernah janji kat Cik Syira untuk cipta satu lagu khas untuk dia tapi tak pernah pun terjadi..Entah kenapa yer..Tapi lepas maghrib tadi macam senang lak lagu tu.Walaupun tersangat lah raw bunyinya bila kita rakam dalam HP tapi kira ok lah..

Anyway kejayaan ini takkan dapat dicapai tanpa sokongan peminat-peminat semua yang selama ini menyokong saya tanpa rasa jemu walaupun saya dilanda gosip yang bertimpa-timpa.Saya dikata meniru gaya Ian Somerhalder oleh peminat fanatik saya..( kah kah kah Cik Hajar sila jangan bengang )Saya dikata jambu ( hehehehe )Saya juga dikatakan seorang yang kuat perasan padahal saya tau komen-komen mereka semuanya reverse.Diaorang suka saya cuma ego nak mengaku.( gua tak tahan nak gelak )

Ok la serius.Insyaallah besok gua rasa..BYE

No comments: