Friday, February 11, 2011

.: Waktu itu Song With Lirik :.

Bismillahirrahmaanirrahiim...

Assalamualaikum wbt..

Ok Macam mana gua nak mulakan..Ok gua tak tau lagu ni sedap ke tak sedap ke.Boleh cair taik telinga lu orang ke tak ke gua tak tau lah.Tapi lagu ni gua compose....gua dah bagi tau entry yang sebelum ni.Ok bawah ni gua sertakan lirik dan Video.Lu orang jangan pandang sangat gua tu.( Berapa besar lubang hidung daaa..Macam serombong kapal daaa )

Waktu itu.

Lirik : Makmor
Lagu :Makmor


Waktu itu kau datang padaku...
Waktu itu kau suram padaku...
Dengan selamba siapa nama kamu..
Jelinganmu seakan memberitahu....

Waktu itu kau benci padaku..
Waktu itu siapa lah aku..
Rasa itu mengubah kamu
Dari benci menjadi rindu..

Kini kau dan aku...
Bicara berlagu rindu..
Kini kau dan aku..
Dua jiwa jadi satu...

Selamanya berdua...
Biar duka dan lara..
Kita tempuh bersama
Hingga ke akhirnya....

Waktu itu kau senyum padaku..
Waktu itu kautertunduk malu..
Waktu itu kau diam membisu
Waktu itu ............................


video

No comments: