Wednesday, March 30, 2011

.: Ama Part II :.

Assalamualaikum,

Bismillahirrahmaanirrahiim..

Hari Ahad hari masa pertandingan kucing gua ada janji ngan Zaim nak bawak dia pergi Jako.Tapi memandangkan gua balik dah lewat kul 9 baru sampai umah dia kot so memang tak da la nak ke Jako.Masa gua mula-mula sampai umah Zaim dia dah berzikir kat gua dah..memang syahdu la ayat dia..Simple jerk ayat.

" Amaa, Jako Amaa.."
"Dah Malam la Aim..Besok kita pergi okeh?"

Balik lewatkan so memang tak pergi lah jawabnya.

Tapi hari Isnin tu gua memenuhi janji gua nak bawak dia pergi Jako.Nak naik bot katanya.Bot yang dia takut masa kuar ngan gua tempoh hari.Nak repeat balik semula.hahaha..So tercapai lah hajat dia nak g Jako dan naik bot.Bawah ni gambar dia.Lu orang tengok muka dia yang malu-malu tu.Tapi gua gembira tengok dia gembira cam tu.







Habis jer naik bot ni gua bawak dia ke SR.Tapi macam biasa lah sebelum meninggalkan Bot dia tu,

"Bye Bot"

Nota kaki : Masa gua teman Zaim naik bot tu ada sekempulan remaja lalu dan gua dengar mereka berbisik.Hensemnya.( sumpah gua tipu )

Sampai SR tu macam biasa la Zaim akan buat macam rumah dia sendiri.Hahaha..Baring atas kerusi merah panjang tu.

"Amaa, nak kek"

Sapa ajar?Gua jugak yang ajar.Feveret gua semestinya menjadi feveret dia.Choc indulgence dan Appletizer yang memang Cik Syira tak boleh minum tapi Zaim minum lebih banyak dari gua.Gua kekadang jeles sebab dia habiskan air gua.hahahaha..

Selesai semuanya dah tiba masa untuk balik.Zaim ok jer.Bila masuk kereta macam biasa,

"Bye Jako" 2 kali..Lu orang patut dengar cara bye dia tu.nanti gua rakam gua kasi dengar.Tapi bila ek?

-END-

No comments: