Wednesday, March 16, 2011

.: Kena tagged :.

Bismillahirrahmaanirrahiim..

Assalamualaikum...

Hai semua.Sebelum gua jawab soalan-soalan yang telah ditagged kepada gua secara sengaja oleh cik Izawati tokei Butik Puteri yang Glemer tu, gua nak membebel sikit.

Pertama : Gua happy hari ini sebab Buah Hati gua dah balik Malaysia.

Kedua : Kesan langsung dari membaca surat khabar membuatkan gua rasa dunia sudah hampir kepada penghujungnya.Arad Saudi nak serang Bahrain pulak dah.Belum pun habis kisah tsunami di negara matahari terbit tu, timbul pulak kisah perang.So dunia sudah mahu hampir kepada penghujungnya.

Ok gua nak jawab soalan periksa jap..

Soalan : Apakah yang sedang anda lakukan 30 minit yang lalu?
Sekarang 10:45 jadi pukul 10:15 tadi gua menikmati kopi panas dengan nasi lemak di warung tepi jalan sambil menikmati hujan dan mengira kereta yang lalu lalang.

Soalan : 2 jam yang lalu?
Gua layan Macam-Macam Aznil dan MHI.

Soalan : Minggu lepas?
Bekerja macam biasa.

Soalan : 3 lagu yang anda boleh dengar berulang-ulang kali?
Waktu itu by Amanmakmor ( perasan lagu sendiri sedap )
Stand up and shout by DIO
Dont Talk to stranger By DIO

Soalan : 3 binatang yang anda tidak suka?
Haruan makan anak ( eh binatang ke? )
Spesis buaya ( buaya darat )
Alim-alim kucing ( orang yang nampak warak tapi hati busuk!)

Menjawab soalan tak??

Soalan : 5 fakta tentang diri anda
Saya memang seorang yang menarik.
Orang kata senyuman saya boleh membunuh.( saya tak faham, Eh kenapa tetiba saya lak?)
Hensem
Berketrampilan
Berdisplin tinggi.
Nak tambah lagi boleh sebab banyak sangat yang menarik..( sila muntah )

Soalan : Tahun depan mungkin anda..
Gua kaya dan berkahwin.

Soalan : Saya tak reti sangat berkata..
Tidak.

Soalan : Saya pandai..
pandai-pandai la bawa diri.

Soalan : Kawan saya..
Tak ramai yang boleh dikatakan kawan.Kenalan mungkin.

Soalan : Saya ada..
Kamu...

Soalan : Saya seorang..
Usahawan.

Soalan : Adik saya..
Yang bongsu sangat degil nak tercabut nyawa..

Soalan : Saya tak pernah bosan dengan..
So you think you can dance..Wakakak..macam mana gua leh layan benda ni.

Soalan : Bilakah kali pertama bercinta..
Pertama kali kau ku cinta...Lupa lah..

Soalan : Perkara yang orang selalu tidak percaya tentang saya ialah..
Saya hensem.Come on guys..Napa lu orang tak percaya gua hensem??

Soalan : Saya rindu..
Arwah Emak saya dan kamu...

Soalan : Saya tak sabar..
Nak kaya.

Soalan : 5 laman yang selalu saya layari..
Facebook.
Blog-blog mereka.

Soalan : Anda mahu tag..
tak mahu....

No comments: