Monday, January 24, 2005

Feel Good

Fuuhhhh.....baru balik dari kampung hari semalam....sampai kl kul 4 petang....terasa tahap kesabaran telah di uji pada hari semalam.....bas yang sepatut nya sampai kl kul 1 petang telah sampai ke kl pukul 3 petang..perghhh...lewat 2 jam....gua tak tau la nak salah kan sapa....bas tu yang buat hal atau driver tu yang buat hal....driver tu yang bawak perlahan atau bas tu yang tak boleh laju...jalan macam siput sedut....dah air-con nya tak berapa nak air-con....berpoluh ketiak den.....sabar jer lah..anyway sampai la jugak walau pun dalam hati tu tuhan saja yang tahu..panehhhhh!!!!!berkilo-kilo jugak lah sumpah seranah dapat kat bas ngan driver sekali..tapi dalam hati jer laa.....

hari jumaat itu hari hari raya korban....termasuk la birthday gua sekali..rasa nya hadiah yang paling bernilai....ibarat macam menyambut hari lahir gua la kira nya..semua orang cuti..bukan senang nak dapat macam tu beb....kira gua perasan sendiri laa..orang pertama yang wishh tentu la awek kesayangan gua...orang kedua makwe kesayangan gua jugak..my mom...dan seterus nya kengkawan yang gua hormati sekalian...terima kasih la berbanyak kerana ucapan-ucapan kalian..tanpa korang semua sapa la gua ni...tanpa gua sapa la korang kan...hik hik hik.....genap la umor gua 25 tahun...umur jer tua...hati muda..muka pun muda kot(perasan)......sekali lagi..SElamat hari lahir Makmor....

Hari sabtu pulak gua ke Johor Bahru...meneman kan member gua Al Malique pergi ke kenduri kawin...malang macam lebai malang lah jugak...majlis di ada kan sebelah malam....gua pulak sampai 12 tgh hari...so cancel jer lah majlis tu dan kitaorang buat majlis sendiri...ehehhehehe....macam biasa la bila dah sampai JB mesti la jumpa awek....so jumpa la a wek gua kat JB...seronok jugak pergi Jb sebab dah lama tak pergi..hampir 3 tahun....banyak perubahan jugak lah..dulu tak banyak flyover sekang dah banyak...danga bay pun ada...hari tu jugak first time gua main bowling..itu pun si malique yang ajak gua..kalau tidak haram nya gua tak main...main kat Komtar...jatuh cinta jugak lah kat permainan ni...tak per lain kali leh main lagi...sepatutnya gua kena balik awal hari tu...tapi kengkawan gua yang ada kat jb tu lak menahan gua jgn balik awal..ye lah masa dia g kl gua yang entertain dia sekang dia nak membalas la pulak...jumpa la syed husin...lepak kat umah dia jap...lepas berlepas balik ke kampung dalam ku 9 malam...

Itu sajer lah peristiwa yang gua lalui sepanjang dua tiga hari kat johor....pada gua menyeronok kan...ada masa leh pergi lagi..insyaallah...wallahualam..

No comments: