Monday, January 17, 2005

lagi peristiwa

16/01/2005

Setahun sudah berlalu....januari datang lagi....hari ni hari lahir orang yang kesayangan gua...Cik Safina...selamat hari lahir untuk u..semoga semua impian u akan terlaksana dan di makbul allah....Semoga kasih dan sayang u hanya untuk i....rasa macam sekejap jer tahun lepas gua bagi dia hadiah...tup tup dah sampai lagi birthday dia...tapi kali ni tak boleh nak sambut sesama sebab dia jauh dari gua..hanya ucapan jer pengganti diri...gua harap perhubungan gua ngan dia akan sampai ke jinjang pelamin bukan jinjang kat kepong tu...ehehehehe....happy birthday to u once againts....

17/01/2005

hari ni macam biasa..member gua zerut datang lagi ke kl..ngan member sorang lagi boboy nama nya...macam nama band lah pulak...tapi dia ni lain macam sikit la kata zerut..skill permainan malmsteen nya boleh di kata kan marvelous laa...gua lom pernah lihat atau dengar dia main gitar la..cuma dengar cerita dari zerut..tapi kalau dah zerut yang cerita takkan la dia tak tau nak menilai kan...so gua percaya zerut 110%....tapi pagi pergi ke pejabat ROTTW pejabat abang rom..hantar material...nak mintak tolong abang rom promo kan album member..album tu sebenar nya bertajuk JASAD LIAR...dia produce kan oleh Joe BURNMARK...band ni dah lama dah...tapi album tu memang gua leh kata kan lain dari yang lain..muzik nya lebih kepada eksperimen muzik la...klasikal dan modern...gua nak cerita pun tak guna kan....cuma gua ada projek ngan zerut ni..nak produce one album..band gua sendiri..lagu dah siap dah...cuma lom masuk studio jer..mungkin tahun ni gua sibuk sikit kot..nak catch new song lagi...hopefully benda ni success...ok lah wallahualam...

No comments: