Tuesday, January 11, 2005

Peristiwa

6 jan......
hari-hari biasa yang gua tempuhi..tidak ada yang special sangat pun...pergi kerja balik kerja....nothing much....cuma hari ni member kamceng johor datang melawat....zerut...satu ketika dulu adalah peneman setia gua..rakan seperjuangan dalam mengejar cita-cita sebagai pemuzik...dan akhir nya membawa haluan masing-masing dan gua percaya satu hari nanti pasti ada sinar untuk kami untuk terus memaju kan diri masing-masing....macam biasa la kalau dah jumpa zerut ni kalau tak berborak sampai ke pagi memang tak sah..ada lak si peh tu memang menjadi la..tak ingat dunia...hari ni gua tido pukul 4 pagi....melepak di kedai mamak di seri gombak...

7 jan......
Bangung kul 1230..mandi-mandi pergi solat jumaat kat masjid seri gombak....sejak gua tinggal kan seri gombak lama rasa nya gua tak sembahyang kat masjid ni...tapi masa gua duk kat sini masjid ni lom di bukak lagi...masih mengguna kan masjid lama....kang kul 530 nak masuk kerja....kerja kerja kerja....habis kerja kul 12 melepak lg kat kedai mamak..hari ni gua tido pukul 4 pagi lagi....kul 12 lebih pergi jamming..macam biasa la..kalau member turun sekali-sekala mesti kena sejam jamming...lepas kan gian...

8 jan....

macam biasa bangun lambat..kalau dah tido lambat mesti la bangun lambat..tak lambat sangat la..dalam kul 1130..jumpa member lama lagi..antong..dia menyinggah jap kat seri gombak..lepas hantar dia nya isteri ke tempat kerja...lepas tu ke rumah bujang di seri gombak...lepak-lepak...bergurau senda..lepas blah..malam ni tak kerja..suruh member ganti sat..sebab nya kul 12 nak masuk kerja balik..malam ni nak pergi ke kafe kat keramat...member buat show kat sana..member dah pelawa..tak pergi kang kata sombong lak...ok lah tempat nya...seronok la jugak....ada life band..masakan biasa..masakan kelantan ada masakan western ada....so mari la beramai-ramai kita penuh kan restoran tu...nama nya restoran D`attap betul-betul di depan bulatan keramat tu...harga nya berpatutan makan 4 orang dalam rm29 something laa...kira ok la...kul 12 gua blah sebab nak masuk kerja...malam ni tido di tempat kerja....

9 jan..
kul 9 bangun....hari ni member satu kelas datang ke kl..siti hajar nama nya...lama tak jumpa..last jumpa masa raya hari tu....hari nak teman kan dia beli buku dengan member sorang lagi...ummi nama nya...member satu kelas jugak..dia duk kl...so ronda-ronda kat klcc..cari buku kat kunikuniya klcc ....dalam meneman tu gua cari gak buku-buku berkenaan ngan muzik..mahal nya...entah lah macam mana nak beli...semua harga rm 50 keatas...perhhh..itu satu buku..kalau dua atau tiga..cam mana ek...tak per la..lom ada rezeki untuk gua beli buku macam tu...sebab semua buku tu di import...habis meneman kan diaorang gua terus menuju ke seri gombak lagi..nak jumpa zerut ngan kengkawan semua la...diaorang ajak p shah alam...jumpa awek syed hizam...lepas makan dan lepak-lepak ngan diaorang gua blah balik ke seri gombak..lepas tu melepak la lagi sebab besok nya si zerut tu nak balik semula ke segamat...lepak lagi la kat kedai mamak..naik lebam la mata gua ni tak tido..sampai kul 5 pagi berborak tak ingat dunia....berborak lah bertiga zerut,peh dan gua....restotan taqwa menjadi saksi...bukan berborak kosong..berbincang strategi...bebicara tentang kerjaya..dalam pada tu berbincang gak pasal awek..si peh ni nak tackle sorang awek tu..adalah..malas nak cerita kat sini..peribadi...

10 jan...

hari ni hari lahir member gua..aisyah..heppi birthday to her..sorry tak da hadiah untuk lu...nanti la lain kali insyaallah...hari ni kena selesema la pulak..penangan tido lewat beberapa hari ni...gagah kan jugak untuk kerja..lantak la..bukan nya sakit kronik pun..ubat dah makan dah..kena panadol dua biji..harap-harap boleh sembuh..ye lah yang menyembuh kan nya bukan penadol kan...tapi sebagai asbab jer.....hari ni tak da benda nak di cerita kan..member semua dah balik..tinggal la gua ngan sepupu gua tu...dia pun nak ke jb dalam masa terdekat ni..nak membina kerjaya kat sana...good luck gua ucap kan pada dia...semoga anda tidak di perlekeh kan lagi oleh orang lain..good luck...ok lah waalahualam.....

No comments: