Thursday, February 10, 2011

.: Bfast dengan Bloging :.

Bismillahirrahmaanirrahiim..

Assalamualaikum.

Gua lom ada idea nak sambung citer semalam.Lagi pun watak Borhan tu tak senonoh.Hahaha.Memang giler ah taip blog pepagi.Gua lom pernah buat lagi.Hari ni dalam sejarah takkan mungkin berulang la kiranya.

Biasanya bila gua buka page blog ni gua akan bukak 3 blog jer.Huh! 3 blog jer?tapi lu jangan ingat gua tak suka membaca.Gua suka membaca.Tapi gua tak buat berjalan antara blog ke blog.sebab?Sebab gua banyak keje.( Alasan tak cukup kuat )

Biasanya gua akan ke blog of course la blog awek gua.kemudian either Hajar's Blog or Iza's Blog.Biasanya Hajar dulu then dari blog Hajar gua akan ke blog Iza.Kekadang bila ada masa terluang gua akan ke blog Pipiyapong.Kalau gua rasa lebih terluang gua juga akan ke blog ijaicool tu.

Ok la speaking of blog, masuk ofis tadi gua terus bukak blog.Then gua buka blog Hajar.Lelaki bersama kucing adalah sangat cute.Gua rasa tanpa kucing pun gua cute.Ditambah pula ngan kucing gua akan jadi super duper cute.Hahahaha..



Gambar ni Hajar upload kat blog dia..Ian with Ginger.



Ni gambar gua.Isn't that super duper cute??Owh Goshh..Memang akan buat gadis mintak sign kat diari mereka okeh!

Actually sebenarnya gua bukan nak perkatakan lelaki + Cat ni cute tapi oleh kerana Cik Hajar dah memuji gua secara tak sengaja gua pun terpanggil untuk menjelaskan fakta-fakta yang menarik.Eh ada ke fakta-fakta yang menarik?Okeh gua sebenarnya nak bagi bonus untuk lu orang semua.Lu orang nak dengar gua nyanyi tak?Live from jamban masa tu lah live tapi dah rakam tak live la.Tapi masa rakam tu live la.Serius memang live.Jap gua cuba upload video tu.


1 comment:

Hajar said...

oh, saya sangat terharu.
terima kasih kerana selalu drop by ke blog saya. :) :P