Saturday, December 11, 2004

perghhh..!!!!

Pelik sungguh untuk semenjak dua menjak nih...entah tak tau apa yang tak kena ngan badan gua ni..mungkin sebab itu juga gua tak berapa ada mood untuk menaip sebait atau duit bait kata kat sini...tak tau la kenapa..tak tau nak taip apa..dan akhir nya hari ni ku gagah kan jua jari jemari ku yang kusayangi ini...

tapi alhamdulillah lah kerana masih lagi bernafas..dan masih segar untuk meneruskan menunggu hari esok....hidup ini menunggu hari esok..kerana esok adalah sesuatu yang boleh di kata kan dekat dengan gua..selain mati laa..mati lagi la dekat....ibarat kata Paparock kita... "belum sampai,dia jauh tapi dekat,dekat tapi jauh"paparock ni macam-macam idea dia ada....mengisar kan tentang kehidupan yang fana...itu lah di nama kan pengalaman...mungkin one day gua akan jumpa dia..tengok show dia dah banyak kali dah..cuma kata orang nak duk semeja ngan dia minum teh ke..tak pun sembahyang berjemaah ngan dia ke..sapa tau kan...

lega rasa nya awek gua dah habis presentation..dan lega she did it....syukur pada allah....alhamdulillah...terima kasih tak terhingga buat kengkawan yang banyak membantu...terutama nya En Abd Malik B. Idris..pegawai kerajaan di kementerian pertanian.....ahahahah....kerana bekorban masa tido dan masa rehat nya untuk membantu...hanya allah saja yang membalas nya...terima kasih juga kepada tuan kereta En Hazril B. Ahamad(sepupu gua)..En Shenker a/l subramaniam...(rakan sekerja)..tanpa kereta anda misi ini mustahil jugak kot...ehehehhee...terima kasih berbanyak..nanti kami jemput makan nasi minyak..dan potong kek kami..hik hik hik.....lambat la lagi.....

Rasa sekejap jer masa berlalu....nak masuk tahun baru ni kena fikir kan sesuatu...sebab nya umo dah masuk 25....kira nya dah nak tgh hari dah tu..dah cukup dewasa untuk memikir kan mana yang baik dan mana yang buruk....dan dah cukup dewasa untuk memikir kan ke arah hidup berdua....ehehehhehe....kita tunggu dan lihat jer..gua hanya boleh berusaha dan berdoa..selebih nya gua serah kan pada allah....semoga gua mendapat perkara yang baik-baik.....Ermmm....(tengah memikir kan apa akan jadi tahun depan)...

Ok la nak layan blues jap....sambil praktis main gitar...kalau tak praktis bila nak pandai......sekarang lom pandai lagi...masih dungu.....ok lah....wallahualam...

No comments: