Thursday, December 02, 2004

wahai angin bertiup laa

Wahai angin betiup la..padam kan api kemarahan....layang kan seribu kepayahan jauh dari gua...ceh ceh ceh..bermadah lah pulak gua nih.....adik gua balik kl semalam..so semalam malam dia sampai umah gua..tapi tgh hari jugak dia balik semula ke kampung....entah ler..apa nak jadi ngan adik gua tu...pergi balik pergi balik..gua dah bagi warning tadi kat dia..kali ni kalau dia balik semula ke kampung balik la selama-lama nya..gua tak nak tengok muka dia lagi kat sini..buat sakit hati gua jerr...sebab dah banyak kali gua bagi peluang kat dia...tapi tak pernah nak peluang nih...gua dah malas nak cakap lagi....biar kan la dia dengan cara dia...asal kan dia bahagia dah lerr...satu hari dia akan sedar jugak akan kenapa dia di cipta kan di muka bumi ini.....
CEpat la masa sebulan ni berakhir...terasa lambat jer nak ke tahun baru..bukan tak sabar nak tua...whatever la.....wallahualam ......

No comments: