Monday, December 20, 2004

Selamat hari lahi Abah....

Hari ni adalah hari lahir abah gua.....semoga beliau sentiasa bahagia hendak nya dan dalam limpahan rahmat allah....gua dah wish dah kat dia..sms jerr...(terukkan gua)...anyway yang realiti nya umo abah gua semakin meningkat.(memang la meningkat takkan menurun lak)...tak da apa yang dapat gua beri untuk dia pada hari lahir nya....walaupun dia tidak mengharap kan apa-apa dari gua..tapi kata orang cukup la sekadar kita ingat dan melafaz kan sesuatu untuk orang-orang yang kita sayangi...

jam menunjukkan kan pukul 12 tgh hari...patut lah perut gua ni bernada merdu..mintak di isi rupa nya....tak per perut tunggu satu jam sajer lagi...tak lama...ada member kawin hari semalam...dah kawin pun member gua...dulu sama-sama duk asrama..ketua pelajar kat asrama dulu...tapi lepas tu lost contact...tahu pun melalui kengkawan..dapat kad member bagi..tapi kerja kan nak wat cam ner...semalam kan gua cipta rekod peribadi.....ehehehhehe...ada member cakap nasib baik tak pecah kan rekod halim othman....gua cuma pecah kan rekod makcik halimah jer..jiran sebelah rumah kat kl ni....ehehehehe...(tak wujud sebenar nya)

Cuma menanti dengan sabar kemunculan bulan satu.....banyak program bulan januari ni....dan ramai jugak birthday member-member gua....nanti la gua senarai kan...birthday awek gua pun bulan satu(16 jan)..gua pun bulan satu gak(21 jan)..samuraijack(10 jan)..tina(30 jan)kalau ada member lain yang lahir bulan satu bagi tau kat gua...boleh lah gua wish nanti...ok lah...wallahualam....

No comments: