Monday, August 14, 2006

Perjalanan

...........................

Assalamualaikum,

kawan-kawan yg budi `man`...budi `woman`....beberapa orang yg gua kenal di ganggu oleh batuk dan mungkin jugak virus demam..dan alhamdulillah gua sihat....harap-harap padi tidak di makan oleh pagar...dan tak payah lah nak guna galah untuk nangka yg berada di luar pagar..sebab dah lama sangat..mungkin hari ni nangka dah di tanam di dalam pagar...

Hari sabtu itu hari gua telah menghala kan diri gua ke bandaraya yg agak nya gua suka..tapi memang gua suka..kalau gua g sana macam berada di tempat sendiri..(memang tempat sendiri pun)..uhuhuh..keberangkatan gua pun bukan la di rancang...mungkin ini la yg di kata kan takdir..rancangan awal sebenarnya nak turun CALYPSO..(kedai mamak yg ada life band kat melawati)...dan janji ngan memember nak turun...tapi gua mungkin janji..tapi gua dah inform awal2..cakap tak jadi datang..dan mereka pun maaf kan gua...selamat laa..tak kang jadi munafik..cakap tak serupa bikin...Dan alhamdulillah mereka memahami..rock terus laa..

Berangkat dari KL naik bas pukul 2.30 ptg...untuk pengetahuan harga tiket kat kl RM25...Gua suka naik bas..tapi susah nak naik bas...sebab apa gua suka naik bas..sebab nya bila naik bas suasana dalam bas tu menimbul kan suasana yg susah gua nak explain..dalam bas gua akan terkenang peristiwa yg takkan sempat gua ingat di masa gua tgh bekerja ke..tgh rehat2 kat umah ke tengah bosan ke...waktu nak tdo ke..tak pernah..hanya dalam bas sahaja gua dapat rasa feel tu..gua teringat zaman kecik2 dulu..segala peristiwa akan tergambar di kepala..kawan-kawan waktu kecil masa kat kampung...teringat cam mana susah nya masa gua kecik..teringat keadaan gua masa kecik..semua nya jelas..tak da lindung2...kekadang gua ketawa kekadang gua hiba..dan membuat kan gua sedar dan menyedari bahawa dari mana mula nya diri gua...Ada kawan2 rasa macam mana yg gua rasa?cerita la sikit ngan gua..leh share...

Ok sampai larkin dalam pukul 645 petang...tunggu awek gua datang amik...memang g jb nak jumpa dia..lama dah tak jumpa...terima kasih..

Ok this saturday...19hb ogos bertempat di Universiti Malaya..gua akan beraksi bersama kawan-kawan...Battle Of the Band..peringkat saringan akan di ada kan di kediaman ke 12 bermula pada pukul 9 pagi hingga pukul 6 petang..band gua yg di beri nama biskut akan beraksi..huhuhu...saksi kan la..lawak2 jenaka dari gua and the geng...hihihihihi...

Ok lah cukup setakat ini dulu..besok ke lusa ke..selagi jari jemari gua ni rajin gua post lagi..till then selamat maju junction eh selamat maju jaya untuk semua....tapi tidak pada IFC..Israel.. dan kawasan2 yg sama waktu dengan nya...

No comments: