Friday, October 29, 2004

Alhamdulillah....

akhirnya setelah empat hari gua menderita kerana demam....hari ni alhamdulillah tekak gua masih boleh merasa pahit,manis,masin makanan yang gua tapau kat bazaar ramadhan...bermakna gua dah sihat kembali...nikmat kesihatan itu adalah sesuatu nikmat yang tidak terhingga.....syukur...dan alhamdulillah kerana masih bertenaga untuk berpuasa....kerana gua percaya bahawa kesihatan itu di anugerah kan oleh allah s.w.t...tanpa izin nya nescaya raja segala ubat pun tak dapat nak menyihat kan kita..walau bagaimana pun kita di suruh berusaha dan selebih nya kita tawakkal kepada allah....

Ermm..hari ni dah 15 hari kita berpuasa...diam tak diam...lagu raya dah berkumandang kat radio...rasa tak sabar nak balik kampung..nak rehat dan bercuti dan menghabis kan masa bersama mak,abah,anak buah gua yang dua orang tu,adik beradik,sedara mara dan kengkawan kat sana......tapi tak per la ada dalam beberapa hari lagi kat kl ni...lepas tu insyaallah cuti lama....lama tak lama laa seminggu lebih jerr...tapi pada kawan yang tak dapat cuti tu(mistamalique)harap bersabar yer..dalam mengejar kejayaan ada benda yang kita kena korban kan.....buat yang cuti lama lak(che`ah)..habis kan la cuti anda tu...tido la ngan mak anda....balik la awal sikit leh tolong mak buat kuih......tak pun boleh tolong mak makan kuih....anyway 15 hari dah lepas semoga 15 hari yang akan datang ni jadi hari yang baik untuk gua dan kengkawan semua...buat ecah(samuraijack)good luck dalam exam besok.....dan untuk awek yang tersayang(cik safina sapuan)selamat kembali ke kl ahad....sorry gua bercinta lak kat blog kan..ehehhehehe..jangan marah aarr..ok la..wallahualam....

No comments: