Tuesday, October 19, 2004

Back to kl

wow...sakit mata...auch...........
Diam tak diam kita dah berpuasa selama lima hari bagi lelaki la bagi perempuan tak tau lagi laa..biasa lah tayar kekadang pancit...sorry arr gurau jerr.....
Hari ni baru balik dari kampung dan baru baik dari demam...balik kampung hari ahad hari tu..ingat kan nak balik semula ke kl hari isnin..oleh kerana badan tidak mengizin kan so gua balik la hari ni....so semalam gua tak kerja...ye lah apa la salah nya bekorban satu hari kerja kalau nak di banding kan nikmat berbuka dengan kedua orang tua yang tersayang....alhamdulillah kerana masih ada peluang untuk gua mencium mak gua...dapat berbuka bersama-sama...so sapa yang belum berkesempatan tu luang-luang kan la masa....sian ibu dan bapa kita rindu kat kita...kalau awek ke pakwe kita leh rindu inikan pula orang yang telah melahir dan membesar kan kita kan.....alhamdulillah jugak sebab puasa ni aku demam..so dapat merasa betapa perit nya menjalan kan ibadah puasa dalam keadaan demam...alhamdulillah gua redha...dapat gua bayang kan orang yang susah hidup nya...dah la sakit lepas tu tak dapat nak makan..dan alhamdulillah gua dapat merasa kan nya walaupun gua dapat makan pada waktu berbuka...segala puji hanya untuk allah....

Rasa macam tak nak balik ke kl lak tadi..sebab dah rasa seronok lak nak berbuka ngan keluarga..mak..abah...tadi akak ipar datang umah bawak anak nya yang cute tu...ermm...rasa nak bawak jer anak-anak buat duk kl ni...buat penghibur hati...tapi anak orang la pulak..depa nak buat punya la susah..takkan senang-senang nak bagi kat gua kan..tapi ye la kan..kalau ada rezeki gua dapat lah gua anak sendiri..tapi tak tau la bila..wallahualam....hanya allah saja yang tahu...lama dah rasa nya gua tak taip kat blogger gua ni..ye lah balik kampung..macam mana nak taip..kat kampung tu tak da internet....ermm..hari balik macam biasa la..makan dengan tapau masakan kelantan...nak wat cam ner...dalam mengejar sesuatu kita kena tinggal kan sesuatu benda untuk sementara kan..tapi jangan tinggal kan terus lak...tak elok tuuuu..

ok la...gua chow dulu...assalamualaikum wbt....

1 comment:

sundalmalam said...

Kenapa sepi tanpa berita? Tak sihat ek? Ok, keep rockin'. Bila nak buka ngan gua! - che'ah