Sunday, October 31, 2004

Normal

MInggu yang normal bagi gua...tak da apa yang menarik untuk di kongsi dengan para penggemar durian....malam ni izinkan gua berceloteh ala mereng satu perbuatan yang pernah gua buat satu ketika dulu....pada dua ketika ini gua sedikit normal..kerana gua melalui hidup yang normal berbanding dulu...dalam mengata kan normal ini manusia ada jugak normal dan tidak normal...manusia bagaimana kita kata kan normal dan tidak normal....kita sendiri yang menentu kan aras normal diri kita sendiri..kemana kah kita nak letakkan normal itu sendiri....apabila orang mengatakan kita tak normal..tak normal dari segi apa kah itu...adakah kita sedar yang diri kita tidak normal....sesungguh nya orang yang tak normal itu adalah normal dalam dunia mereka sendiri.....adakah normal seseorang itu bila mengatakan orang lain tak normal...NORMAL.....

NORmala....itu lebih jelas kan....normali.....tak jelas....norkumalasari..lagi la terpesongkan....anyway nama diatas ada satu persamaan..mereka ialah orang normal dan perlukan sifat itu untuk hidup..tapi orang tak normal pun leh hidup...gua adakah gua normal malam ni...terus terang gua kata gua tak normal malam ni...sebab tu gua ingin membawa pembaca ke alam tak normal untuk sementara..bukan untuk selama-lama nya yer....apa yang anda rasa bila anda rasa diri anda tak normal...boleh kah anda berfikir secara normal...normal kah anda bila anda tidak normal...di mana normal anda....pada siapa normal anda di tuju kan..pada sanak sedara yang ada di kampung..atau penjual majalah...atau mat kool.....tepuk dada tanya normal....

anyway....kalau anda rasa diri anda tak normal..normal-normal kan la diri anda tu..kerana tiada yang normal selain normal.....wallahualam.....

No comments: