Wednesday, November 03, 2004

hari-hari biasa

Dalam duk menghitung hari nak raya..(macam berbudak lak bilang bila nak raya)terasa macam sekejap jerr....sepuluh hari lagi nak meninggal kan ramadhan al mubarak.....tak da apa yang gua prepare untuk raya ni...beli apa yang perlu jerr.....ye lah bukan umur budak-budak lagi nak tukar semua kan...bagi la chance kat adik-adik...cuma aku nak berehat jer pada hari raya ni..ye lah cuti pun agak panjang...ye lah dalam setahun berapa kali jerr aku balik kampung...biar la time raya aku spend kan masa banyak sikit ngan family..lepas raya dah kena mula kan tugas macam biasa...benda biasa yang aku buat pada tahun-tahun yang sudah....

sekang sibuk ngan sale sana sini...semua nya kata murah..padahal entah murah entah tidak agak nya....tapi kalau rasa barang tu penting beli jer la...yang penting ada minat dan ada fulusss.....ok lah....ada pantun untuk u all.....

berbuka puasa biar sederhana
di sunat kan bersama kurma
jimat wang jimat berlanja
beli barang yang perlu sahaja

PAKAIAN KOTA HATI DESA.....

wallahualam....

No comments: