Saturday, November 27, 2004

What happen...

what happen..?sajer tanya..bukan ada kena mengena pun....tak da idea nak taip apa...gua dalam keadaan serba salah sebenar nya....entah la...serba salah dalam apa keadaan pun gua tak tau..kira nya dalam semua keadaan laa..gua cuma nak membebel sejenak...terlalu banyak benda nak gua bebel kan...tapi tak nak la membebel nanti orang kata gua kepochi...
apa yang gua nak taip pun gua tak tau ni sebenar nya...ok gua nak kenal kan awek gua pada u all...yang dah kenal tapi tak tahu...tahu tapi tak kenal....dua maksud yang berbeza tu...kekadang orang kenal gua tapi tak tau gua...ada orang tahu gua tapi tak kenal....oo tahu dia tu..aman ala aman yang rambut panjang tu...orang rambut panjang ramai...ala makmor tu kenal..kenal tapi tak tahu....dua perkara yang berbeza...tapi gua tak tahu sapa yang kenal dan tahu akan gua ni....sudah beb nak kenal..kekadang gua terlalu mudah...kekadang gua terlalu rumit...kekadang gua moderate...i dont know my self either.....so tak payah la lu orang sibuk-sibuk nak tahu pasal gua...walaupun gua tahu tak da sapa nak tahu pasal gua..hik hik hik...
ok la di atas ni gambar gua ngan orang yang tersayang....selamat menatap..doa kan semoga gua dan dia di pertemu kan jodoh dunia akhirat...aminnn..

No comments: