Monday, November 08, 2004

jeng jeng jeng

ada beberapa hari saja lagi untuk meninggal kan ramadhan al mubarak nie....sedih ada..gembira ada...sedih kerana nak meninggal kan bulan yang penuh dengan keberkatan ni...gembira kerana nak menyambut hari kemenangan bagi insan yang berpuasa penuh dan memenuh kan bulan ramadha dengan amal dan kebajikan....gua..?entah la..gua sendiri pun tak tahu nak kategori kan macam mana...entah menang entah kalah...hanya berserah pada ilahi...sesungguh nya yang baik itu datang dari dia dan yang buruk dari diri gua sendiri...bercakap mengenai raya ni...tetiba jerr gua macam tak da mood...bukan la tak gembira nak sambut hari raya cuma entah la...tak sama macam dulu...mungkin dah tua kot...so kemeriahan tu tak rasa sangat..cuma nak sangat jumpa mak ngan abah dan adik beradik lain tu.....untuk raya ni tak da apa-apa peruntukan untuk diri sendiri...takda mood nak shopping...cukup la songkok dan baju melayu berganti.....itu pun dah bersyukur sangat-sangat....tak di lupa kan..sanping pemberian awek tersayang..terima kasih berbanyak...terharu dan berterima kasih...love u so much....
hanya satu harapan gua semoga aidilfitri ni memberi satu makna yang besar pada diri gua...semoga semua kengkawan semua bergembira menyambut hari kemenangan setelah jerih payah menjalan kan ibadah puasa...semoga di bulan-bulan lain kita kekal apa yang telah di laku kan pada bulan ramadhan insyaallah...(gua cakap untuk diri gua sebenarnya..perli diri sendiri..)ok lah...wallahualam....

No comments: