Thursday, November 25, 2004

Macam-macam

Today is a good day.....tapi gua not in a good mood...don`t know why....Love don`t couse a thing.....terlayan lagu J.Lo la pulak..hik hik hik..malu oiii.....tak per la muzik itu universal....baca blog kawan gua tadi...dua-dua dalam kesedihan..so gua pun menghormati kesedihan diaorang..kekadang tu gua terpikir bahagian-bahagian manusia yang telah tertulis...setiap manusia mempunyai dugaan dan keperitan masing-masing...itu terpulang kepada individu itu untuk menangani nya macam mana....sesungguh allah takkan turun kan dugaan kepada manusia mengikut kemampuan manusia itu sendiri...so jangan risau...insyaallah setiap dugaan yang datang itu kita bisa menanggung nya...kekadang gua ni pun perit jugak nak menanggung dugaan-dugaan ni...tapi gua anggap itu satu pelajaran...yang mana memberi gua satu pengalaman yang cukup berguna untuk menerus kan kehidupan...alhamdulillah udara masih lagi belum di kena kan caj apabila menghirup nya...
walau macam mana pun akhir nya gua ke tanah jua....bukan tupai jerr....gua cuma berharap yang semua nya akan berjalan dengan lancar.....

Biar kan aku begini...
Biar kan aku mencari...
Biar kan peluh ku membasahi
Namun Biar takkan mengenyangi....

Biar besok silih berganti....
Biar sejarah berulang kembali....
Biar darah menjadi saksi....
Namun Biar takkan berpaksi...

Biar kan la aku dengan Biar ku....
Biar yang menjadi pembakar dan penyejuk ku.....
Biar yang menjadi bantal dan pengalas tidur ku...
Namun Biar ku ada di tempat itu....

Begitu la suara hati gua....hanya gua ajer yang paham....dan tak perlu lah orang lain paham.....ok lah...wallahualam...

No comments: