Thursday, November 04, 2004

hari khamis yang sibuk

sebenar-benar nya hari ni tak sibuk..gua jer buat sibuk...letih lah kaki gua berjalan tadi..membeli dan membelah....teman kan orang yang tersayang pergi beli barang-barang nya nya..kata orang sambil menyelam minum air..tapi gua bukan sengaja minum gua terminum....itu pepatah melayu la...realiti nya gua pun tumpang sekaki lah tadi..sekaki jer bukan 2 kaki.....beli la songkok dan kain sanping...tapi dalam hati tu berkata jugak..mahal gak songkok ek...itu lah dia..songkok setahun sekali pun gua nak berkira kan..benda lain yang gua beli lebih mahal dari tu pun gua buat tak kisah jerr...itu lah manusia yang bernama aman ni...apa la gua ni kan...tapi tadi awek gua berlanja gua kain sanping tu..(thank you dear...thank you so much)....semoga raya ni terus ceria bersama sanping.....

Tapi ironi nya dapat berbuka sekali jer ngan gua punya awek...sian kat gua...apa nak buat dah kerja gua cam ni....insyaallah tahun depan gua peruntuk kan lebih masa untuk dia....tak per la dia jenis yang paham..terima kasih sekali lagi kerana paham....ahad ni insyaallah dia bali ke jb...nanti abg hantar yerr...ehehhehehehe....dan hari ahad jugak gua nak teman kan adik-adik gua bershopping....biasa la adik-adik perempuan....lagi pun nak berbuka ngan diaorang...lagi seminggu lagi nak balik ke kampung halaman...ada orang balik 13....sabar yerr...bagus la tu bapak nak amik....mungkin tahun depan boleh drive sendiri...

Anyway...walau apa pun keadaan nya...selamat bershopping...dan berfikir sebelum membeli..beli la barang yang perlu jer...yang tak perlu tu lain kali la beli yerr..tapi kalau mampu tak per la..beli la untuk orang lain..sedekah..bagus sedekah bulan ramadhan..so sapa nak sedekah kan gua seluar jeans levi`s...ahahahahha...red loop tau.....wallahualam...

No comments: